Bristningsgräns

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Självskada & Psykiatri mm  |  Daterat - 2010-10-05 » 18:52:54
Är på väg att bryta samman. Idag har det verkligen varit en dag man inte behöft ha i livet. En dag man inte behöft uppleva. Eller vad skall man säga. Jag har varit allämnt negativ hela dagen till allt. Inget har varit det minsta trevligt. Varit irriterad och bara-Kan timmarna inte gå fortare för jag orkar inte. Sökt kontakt med folk men har inte vetat hur jag skall säga det. Liksom "hjälp, jag orkar inte mer idag, ta mig här ifrån någon vecka eller två"
Och om inte annat så funkar det inte så. Aja...

Folk frågar mig saker som jag absout inte kan svara på. För liksom bla jag vet inte när det är lov? Hur skall jag annars veta det. Jag skall messa hon som köpte Smulan som skeppade henne vidare och hoppas på bra respons från henne. Annars vet jag inte vad jag gör.  

Jag vill inte vara ensam. Inte heller med familjen. Vågar inte träffa någon ny person. Och vad fan är det med mig. Ingenting är rätt...
Har tröstätit godis smått idag.Mest för att jag känner mig fet, ful och äcklig.! Jag blir allmänt irriterad på allt och alla. Liksom GE MIG ETT EGET RUM SÅ JAG KAN VARA SJÄLV OCH PRATA OM VAD OCH MED VEM JAG VILL!
Jag vet inte vad jag skall säga, mina ord stämmer inte 100.

Nej dags för mig att lägga av, klappar snart ihop... Suck!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?