Har börjat tappa glöden

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardagen  |  Daterat - 2010-10-20 » 11:21:32
Har börjat tappa glöden till att blogga. Ingen inspiration riktigt och vad skall man skriva?
Hur orkar jag ta mig tid.
Hur som helst börjar jag nog bli sjuk med. I några dagar har jag hat besvär med ont i halsen, huvudvärk och nästäppa... Hade smått gått över härromdagen igår kanske? Aja, Inatt var jag tvungen att gå upp och spy mitt i natten ungefär. Där emellan har jag hat ont i ryggen och mått illa och sovit oerhört dåligt.
Börjar få mat besvär. Men det går väl över inom sinom tid.
Allt annat runt om kring mig funkar hyffsat.. Eller vad skall man säga.

Skaffat kille vilket många tycker är bra och att dom tror att jag börjar må bättre osv. Och folk stöttar mig fullt ut i det mesta. Kanske nu lät som om att jag tvivlar på förhållandet men det gör jag verkligen inte.
Han är det bästa som kunnat hända mig just nu med tankte på allt han gör för mig. Stä'ller upp till 110% och jag uppskattar det otroligt mycket. Han är och kommer alltid vara den som jag alltid vill ha hos mig! Saknar honom en hel del. men som tur är så finns det telefoner! Vilket mänskligheten är beroende av. Men ja det är en rätt bra uppfinning.

Nu vet jag inte vad jag mer skall skriva. Så jag går över till Facebook och ser om något nytt hänt där.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?