Motgångar och Positiva ting

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Hundar och Katter  |  Daterat - 2010-10-20 » 11:40:32
Smulan sålde jag ju till Viveka som är trebarnsmamma.
Ja jag är kanske dum som går ut med hennes namn men det är ju bara förnamnet.
Inget efternamn, nummer eller mail.
Jag ÅNGRAR det som in i helvete att jag sålde Smulan till henne som redan efter andra dagen fick flytta till en av hennes vänner. Vilket jag inte har någon aning om VEM det är. Vilket jag tycker är dumt gjort av Viveka att inte kunna låta den nya tjejen maila bilder till mig när jag fråga. Men men, jag får helt enkelt hoppas på att Smulan har det bra och har även erbjudit att jag kunnat köpa tillbaka henne för hela pengen, där vill säga de 1000:- som Viveka köpte Smulan för, vilket står kvar OM dom skulle ändra sig.



-------------------------------------------------------------------------------

Äger nu Stripe en svart vit hankatt 75%Ragdoll och 25%Seames. En helt underbar katt, lydig och lättlärd.
Han har även en underbar personlighet! Som många gillar. Dock ingen ensamkatt i längden då han då blir understimulerad vilket jag märkte när han var med hos syster i lite över en vecka. Och heller ingen stor flock katt enligt mig då reglerna inte existerar lika mycket för honom då. Men en katt kompis skall han allt få sen när vi ev bor själva i någon lägenhet. För nu hemma har han ju massa katt/hund kompisar.
När jag fått mina pengar samt pratat med veterinär skall han kastreras då jag tror det kommer bli snällast mot honom i längden. Då jag inte vill ha någon han katt som ev märker revir eller heller försvinner på grund av löpkatter. Och det är nog lättast för Stripe om han kastreras nu innan han vet mer vad allt handlar om med parning osv.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?