Övrigt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Självskada & Psykiatri mm  |  Daterat - 2010-10-11 » 13:08:20
Det är så mycket jag verkligen vill gå ut med och skriva om.
Men jag fortsätter att hålla det mesta för mig själv eller till min personliga dagbok.
Det är otroligt mycket runt om kring mig och jag kommer ha ett stort frågetecken tills på Fredag då mor skall till soc då. MEN det konstiga är att dom skall dra in en person som har med min bror att göra och inget alls med mig.
Och tänker dom på att eftersom dom inte har ngåot ställe för mig så är det lättare att flytta honom eller får honom att komma ut mer så är dom dumma. Men å andra sidan har jag inga högre tankar kring soc och allt folk i min kommun för övrigt.
Skall bli spännande att få reda på HUR mitt LIV kommer att sluta.










De senaste har jag rivit mig på armen (storlek 5x1cm) samt klippt mig en gång i hanleden med en tång liknande sax som finns till nagel sätt...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?