Dagens

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardagen  |  Daterat - 2010-09-25 » 16:23:19
Händer inte mer än att vi mublerat om idag.
Jag är stressad och nedstämd så jag har inte klarat av att äta. Helst skulle jag bara viljat ligga under täcket och sova! Aldrig stiga upp...
Nu är det folk här som kollar på huset som hyresvärden skall hyra ut när vi flyttat.
Innan det blir mörkt skall hunden avlivas. Jag vill bara inte vara med mer.
Vet inte vad jag skall säga. Idag känner jag mig bara tom. Otroligt tom.
Vet inte ens om jag skall gråta? Jag bara är.

Hur som hellst så ne glöm det... Orkar inte engagera mig i att skriva för mycket.
Jag behöver NY motivation till livet och orka gå upp!!!!!!
Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-09-25 / 16:39:58

Ja det brukar vara lättast ja. :) hehe.

Jag opererar örat pga pärlcystor.

Och cystorna verkar ha en tendens till att komma tillbaka hela tiden. Det är som en cancer men ändå inte.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?