Hablaha

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardagen  |  Daterat - 2010-09-27 » 19:41:58
Dagen har varit helt okej, mestadels lugn men har haft dåligt med tålamod.
Började med att jag fick för mig att göra gryta, så det fick bli det till frukost. Så man ställde sig och lagade det i nattlinnet. Klantade mig ett antal gånger med att skvätta steksmör. Osv.
Men maten blev lyckad ändå. Blev en "sats" med korv och en annan med köttfärs.
Tiden gick och man fixade naglarna. Social via telen och kollat blocket, eniro, vovve.net.
Hittade en del fint men dåligt med foderavtal och äldre hundar. Men spela roll jag skall ändå inte ha hund innan flytten i alla fall. Kollat tv och varit social.
och kärat ner mig allt mer i bebisar. Syster har ju en 8veckors bebis. *awww*
Aja innan så ville mor att jag skulle släppa in hundarna som var ute. *BURR* vad kallt det börjar bli ute.
Inte konstigt att det är så kallt inne. Ha ha. Så mycket mer blir det inte idag och skönt är det!
Systers 3 åring stör mig som in i helvete och jag blir bara mer irriterad. Men barn är ju barn! Utöver det är hon förkyld och jätte hes. Gör ju det inte mer jobbigt att lyssna på hennes prat.
Och det jävla tjatet om "varör ghar hon gjort så" osv osv. Aja. skit samma. Godnatt får se hur natten blir i trångheten. vi har ställt ihop en 120 säng och en 90 säng. Där ligger vi 4st. he he.
Bye
Postat av: Johanna
URL: http://gravidforsakring.net 2011-07-11 / 14:54:16

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?