Morgon

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Vardagen  |  Daterat - 2010-09-28 » 11:58:00
Har suttit här i flera minuter och inte vetat vad jag skall skriva.
Aja vaknade vid halv tio. Ätit frukost blev oboy macka och Te har även letar upp kläder och klätt på mig i onödan. Jag är även fasligt trött på familjen. Skall nog snart ut och gå en sväng om jag vågar så att säga. För idag är verkligen mitt mående åt helvete! Liksom alltid ska det vara något!
Jag ger upp denna dagen. VILL INTE VAKNA OCH VARA MED OM NÅGON MER DAG!
Inget i mitt liv verkar lösa sig.


Jag har även blivit fasligt trött på min svank samt övrigt fett på mage och låt.
Idag och igår har jag haft träningsvärk i låren.
Och jag har som sagt ingen motivation till någonting.... *usch*
Jag är säkert bara feg för att ändra min vardag!



Postat av: Gabriella
URL: http://djurförsäkring.net 2011-07-13 / 18:28:10

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!


Postat av: Smsa Låna
URL: http://smsalåna.nu 2011-07-20 / 17:55:43

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?