Psykiatri

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Självskada & Psykiatri mm  |  Daterat - 2010-09-28 » 12:26:32
Allt är så oerhört rörigt. Mamma har inte hört av sig till barn och ungdomspsykiatrin ännu. Men hon gör väl det snart skulle jag tro? Hur som helst. jag skall väl INTE skriva ör mycket om mig och allt men just nu skiter jag i vicket.
Jag är trött på alla lögner för överlevnad. jag är trött på att man inte får vara 100% ärlig någon stans. JA jag har min dagbok men jag orkar inte skriva där så ofta då jag bara mår dåligt över min handstil.
Och internet på en olåst blogg är nog det dåligaste jag kan göra med att skriva här om in princip allt.
Jag pratade med Andreas från borås via sms och berättade hur det låg till lite varför jag inte mådde bra.
Sen när han skrev att han förstår att jag är försiktig och jag bara beror på.... Så japp allt gick åt helvete med honom. Blir bara så fasligt trött på personer!!!!!!!!!!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?