Rött nagelack

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Nagelack och naglar  |  Daterat - 2010-09-27 » 19:13:20
Idag så målade jag något jag ALDRIG gjort förut. En vän tyckte jag skulle måna rött eller svart men de svarta jag hade var inga bra så det fick bli 2 olika föda. Först började jag med ett nagelack som lyser i ett speciellt ljus som underlack. Sen en ljusröd färg och där på en rödglittrig. Och slutligen ett vanligt överlack! -oj glömde att hag hade svart krackelerings nagelack mellan den ljusröda och glitterröda på tummarna.
Någon dag då mina naglar börjar bli sköra skall jag börja med att gnugga in naglarna med pressad vitlök. Sägs vara bra och stärker naglarna så uptill bevis. 2 gånger i veckan eller vad det var.
Aja här kommer bilder på dagens naglar med Smulan som underlag för en bättre bild;)



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?